Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeMog³oby tak rzeczywi¶cie byæ, zw³aszcza je¶li we¼miemy pod uwagê fakt, ¿e w takiej sytuacji wojna sz³a by na najni¿sz± masê, a nie najwy¿sz± moc (a co za tym idzie, u¿ycie tytanu, karbonu, magnezu i innych drogich materia³ów). Ale przyk³ad w/w DeltaWinga pokazuje, ¿e mo¿na zrobiæ pojazd rewolucyjny, stosunkowo konkurencyjny przy niskim bud¿ecie (mówiê o czasie jeszcze zanim podebra³ ich Nissan). Plus: Dorna zawsze mog³aby za³o¿yæ, ¿e dany prototyp musi byæ wyprodukowany w liczbie powiedzmy 50 sztuk i komercyjnie dostêpny dla prywatnych zespo³ów. To bardzo z³o¿ony temat i nie ma idealnego rozwi±zania.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza